نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

مشهد و نیشابور در راه صعود به لیگ برتر

  • کد خبر: ۱۴۱۷۱۳
  • ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
مشهد و نیشابور در راه صعود به لیگ برتر
۸ تیم راه یافته به مرحله دوم لیگ دسته یک بسکتبال مشخص شدند

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ با پایان مرحله نخست حذفی لیگ دسته‌اول بسکتبال زنان کشور، چهره هشت تیم راه‌یافته به مرحله دوم این رویداد مشخص شد که دو تیم از خراسان رضوی در جمع تیم‌های راه‌یافته به مرحله بعدی قرار دارند. دور نخست حذفی مسابقات دسته اول بسکتبال زنان باشگاه‌های کشور پایان یافت و هشت تیم به مرحله دوم حذفی صعود کردند.

تیم‌های پارس ایر شیراز، مولتی‌کافه مشهد، صنایع دستی راست‌کردار بندرانزلی، لئونارد شاهین‌شهر، باژوند بوشهر، داتیس یزد، فولاد هرمزگان و خانه بسکتبال نیشابور هشت تیم راه‌یافته به مرحله بعدی لیگ یک بسکتبال زنان هستند که ۱۰ روز دیگر باید به مصاف هم بروند. در میان این هشت تیم، تیم‌های مولتی‌کافه مشهد و باژوند بوشهر سابقه حضور در لیگ برتر را دارند و اکنون رؤیای بازگشت به سطح عالی بسکتبال بانوان ایران را دنبال می‌کنند.

حدود هفت ماه از برگزاری فینال لیگ دسته‌یک بانوان در فصل گذشته می‌گذرد، جایی که ذوب آهن توانست با غلبه بر شیدای کردستان قهرمان شود و حالا در لیگ برتر بسکتبال به میدان می‌روند. اما در رده‌بندی فصل گذشته دو نماینده خراسانی حضور داشتند که توافق کردند بدون برگزاری بازی رده‌بندی هردو به عنوان سومی مشترک برسند مولتی‌کافه مشهد و خانه بسکتبال نیشابور با درخشش در طول فصل به جمع چهار تیم برتر رسیدند و حتی گزینه اصلی صعود به لیگ برتر بودند، اما با بدشانسی هیچ یک از خراسانی‌ها فینالیست نشدند و همچون دوره قبل خبری از مشهدی‌ها در سوپر لیگ نیست. فصل جدید لیگ دسته یک بسکتبال در پاییز شروع شد و دوباره این دو نماینده خراسان رضوی از ابتدای آذر راهی مسابقات شده‌اند.

در دور رفت مرحله حذفی، نمایندگان خراسان رضوی در گروه‌های خود به عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی دور رفت دست پیدا کردند. در دور برگشت نیز مولتی‌کافه مشهد موفق ظاهر شد و به همراه پارس ایر شیراز، راست‌کردار بندرانزلی و لئونارد شاهین‌شهر به عنوان صدرنشینان گروه خود، به مرحله دوم صعود کرده بودند. صعود نیشابوری‌ها نیز به پلی‌آف کشیده شد.

با برگزاری بازی‌های رفت و برگشت مرحله پلی‌آف اول، باژوند بوشهر، داتیس یزد، فولاد هرمزگان و خانه بسکتبال نیشابور هم به جمع تیم‌های راه‌یافته به مرحله بعدی رسیدند. خانه بسکتبال نیشابور در بازی اول ۸۱ بر ۴۹ رشیدی کرمان را شکست داد و در بازی دوم نیز ۷۴ بر ۵۵ دوباره از سد این تیم گذشت تا بتواند با دو برد راهی مرحله دوم شود. در مرحله پلی‌آف دوم بازی‌ها به‌صورت دو پیروزی از سه بازی انجام می‌شود؛ به‌طوری که ۱۵ دی بازی‌های دور رفت و ۲۲ دی هم دیدار برگشت انجام خواهد شد. در صورت نیاز به برگزاری بازی سوم، تاریخ مسابقات جمعه ۲۳ دی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->